Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepej. Dowiedz się więcej.
You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Warunki dostawy

Dostawa

  1. Zakupiony towar można odebrać w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym ustaleniu tego faktu ze sprzedawcą.
    Nie gwarantujemy dostępności towaru jeśli klient zgłosi się po jego odbiór a fakt ten nie został wcześniej ustalony.
  2. Wysyłki zamówień realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich, z którymi firma SEiT współpracuje. Jej wybór uzależniony jest od gabarytów przesyłki, jej wagi i decyduje o tym sprzedawca.
  3. Przesyłki o wadze do 30kg realizowane są jako zwykłe paczki. Przesyłki, których waga przekracza 30kg są realizowane jako przesyłki paletowe.
  4. Szafy stojące wysyłane są zawsze jako przesyłki paletowe, a każda szafa jest wysyłana osobno.
  5. Koszt przesyłki ponosi kupujący, chyba że warunki oferty mówią inaczej.
  6. Przesyłki za pobraniem możliwe jedynie w wyjątkowych sytuacjach (należy ustalić to ze sprzedawcą).
  7. Zwrot przesyłki odbywa się na koszt zamawiającego i to zamawiający odpowiada za należyte zabezpieczenie sprzętu na czas transportu, jego ubezpieczenie.
  8. W przypadku zwrotów wynikających z błędów realizacji zamówienia przez naszą firmę, wszystkie koszty związane z wysyłką ponosi SEiT.
  9. Czas dostawy = czas realizacji zamówienia + czas transportu.
  10. Standardowy czas transportu wynosi 1-2 dni robocze, jednak nie odpowiadamy za opóźnienia dostaw wynikające z opóźnień firm kurierskich.
  11. Czas transportu liczy się od momentu zakończenia wszystkich procedur związanych z realizacją zamówienia, potwierdzeniem płatności jeśli takie warunki zostały określone czy od momentu skompletowania zamówienia i poinformowania o tym zamawiającego.
  12. Przy odbiorze przesyłki Klient powinien sprawdzić opakowanie pod względem uszkodzeń mogących powstać podczas transportu. Przede wszystkim musi zwrócić uwagę na stan opakowania, czy nie nosi śladów otwarcia, przebicia przez przedmioty zewnętrzne, nie są zerwane taśmy zabezpieczające itp.. Jeżeli są podejrzenia co do możliwości wcześniejszego otwierania przesyłki lub jeśli przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, należy jej nie przyjmować oraz sporządzić protokół szkody w obecności kuriera (zaleca się wykonanie również zdjęć dokumentujących uszkodzenie). Następnie jak najszybciej należy skontaktować się ze sprzedawcą i zgłosić mu ten fakt.
  13. Protokół szkody sporządzony w obecności pracownika firmy kurierskiej, potwierdzony odpowiednim jego podpisem i pieczęcią jest podstawą do wszczęcia postępowania reklamacyjnego. W przypadku braku takiego dokumentu reklamacje nie są realizowane (firma kurierska nie uwzględni takiej reklamacji).